Öröm #1

, , No Comments

A 365letszikra oldalán megjelent egyik cikk miatt (,amit ide kattintva elolvashatsz) úgy éreztem muszáj belevágnom egy küldetésbe, és ha nem is mindennap, de rendszeresen sorba szedni, hogy hol tartok az életben, hova szeretnék eljutni.

Feladat:
- Írj 3 dolgot, amitől ma jókedved volt!
- Ha nem volt egy sem, akkor mi hiányzott? Vagy miért nem vetél észre semmit?


#1: Barátnőmnél aludtam
Nincs is jobb egy csajos parti után délután 10-ig aludni. Szombat reggelenként itthon általában 7 órakor szoktunk kelni, ami mindig azzal jár, hogy aztán fél napig álmosan koválygok a házban. Néha jól esik kiszabadulni ebből a rendszerből. Reggelizni is szeretek barátnőméknél. Maga a mennyország az a sajtoscsiga és maga a nyugodt környezet is.

#2: Megnyitottam a blogot a nagyközönség előtt
Nem tudom már eredetileg milyen céljaim voltak ezzel a bloggal, amikor megalkottam, de mára teljesen átalakultak. Most elsősorban egyfajta publikus naplóként, élmény -és írásgyűjtésként fog funkcionálni. Hogy mi lesz belőle? Az már csak a jövő zenéje.

#3: Kézilabda meccs
Bár az osztállyal igazi halál kézilabda meccset nézni. Semmi lelkesedés nincs bennük, többnyire nem is a meccsre figyelnek. De szerencsére ott volt nekem egy öcsém, és egy apum, akik ketten jobban élték az egészet, mint a 34 fős osztálysereg. Ja, és természetesen nyertünk :D SZEGED-MEZŐKÖVESD: 39-19. 


És a legjobb: Mert szökőévente mi is megengedhetjük magunknak, hogy egészségtelen Mekis kaját együnk. Akkor, holnaptól diéta :D 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése