Öröm #2

, , No Comments

A 365letszikra oldalán megjelent egyik cikk miatt (, amit ide kattintva elolvashatsz) úgy éreztem muszáj belevágnom egy küldetésbe, és ha nem is mindennap, de rendszeresen sorba szedni, hogy hol tartok az életben, hova szeretnék eljutni.

Feladat:
- Írj 3 dolgot, amitől ma jókedved volt!
- Ha nem volt egy sem, akkor mi hiányzott? Vagy miért nem vetél észre semmit?



#1: Könyvszelektálás
Már nagyon esedékes volt. Kellett a hely, a sok könyv csak rontotta az összhatást. Főleg azért is, mert több volt a már olvasott könyvem, így az olvasatlanok elvesztek, nem tudtam rájuk koncentrálni. Összesen 10 könyvet hagytam meg a könyvespolcomon azok közül, amelyeket már olvastam. 14 könyvet adtam el. További 103 darabtól váltam meg. Ezek felkerültek a padlásra, és ha esetleg valamikor kedvem támadna újraolvasni őket, akkor majd lehozom őket. Bár kétlem. 3 éve itt porosodnak, egyszer sem olvastam egynél többször őket. Így is maradt 70 könyvem a polcomon. Nem azért vagyok boldog, mert ilyen sok jó könyvtől megváltam. Azért vagyok boldog, mert sikerült egy olyan problémát megoldanom, amivel már hónapok óta szenvedek. 


#2: Képek a falra
Miután előző héten megkaptam egyik barátomtól a karácsonyi ajándékomat (jobb később, mint soha)...Befogtam apumat, hogy fel is rakja ezeket a tök jó kis kereteket. Szerintem nagyon aranyos lett. Már csak a képeket kell előhívatnom hozzájuk. Egyébként a nagy keret PEPCO-s, a kicsik pedig IKEA-sok. Nagyon tetszik. :D 


#3: Jóga
Decemberben voltam az első jógaórámon anyummal, aki akkor nem szerzett valami jó élményeket. Én pedig egyedül nem akartam lejárni, de tegnap felvetettem barátnőméknél, és így ma négyen is mentünk. Ezúttal a gerinc jógát próbáltuk ki, ami engem sokkal jobban ellazított, mint a női jóga.
Összességben at kell mondjam, hogy ez szerelem első próbálkozásra. Teljesen el tudtam vonatkoztatni a kinti dolgoktól. Csak befelé koncentráltam, és elengedtem minden problémát. Az óra után kipihentnek és fáradnak éreztem egyszerre 
magamat, de teljesen pozitív értelemben. :D Mindenkinek csak ajánlani tudom, igazán jót tud tenni a rohanó hétköznapok mellett, közben és után is. Én most ezzel a vasárnapi órával a következő hétre próbáltam felkészülni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése