Szerelem #1

, , No Comments


A 365letszikra oldalán megjelent egyik cikk miatt (, amit ide kattintva elolvashatsz) úgy éreztem muszáj belevágnom egy küldetésbe, és ha nem is mindennap, de rendszeresen sorba szedni, hogy hol tartok az életben, hova szeretnék eljutni.

Feladat:
- Szerelmes vagy? Ez lehet család, barátok vagy társ. 
- Ha hiányát érzed ennek, akkor milyen más fajta szeretetre van szükséged? 

#1: Szerelmes vagy?
Igen. Barátommal november óta vagyunk együtt. Ő nagyon hamar kimondta, hogy szeret. Egy idő után én is úgy éreztem, hogy ilyen esetben a visszaírt szívecskék és a matricák nem elegendőek. Én is el kezdtem neki mondani, hogy szeretem, de valójában az érzést nem éreztem. Aztán jött a karácsony, amit külön töltöttünk, és december 29.-én rájöttem, hogy tényleg szeretem. Szóval igen, szerelmes vagyok. 


#2: Milyen fajta szeretetre van szükséged?
Amióta beteg vagyok, azóta rengeteg szeretetet kaptam.
Törődést, megértést és segítséget a barátoktól, osztálytársaktól és a családomtól.
És voltak olyanok, akik meghátráltak. Ez fájt a legjobban. Amikor említettem nekik a problémámat, először nem hitték el, aztán mintha mi sem történt volna tovább csacsogtak. Ezekkel az emberekkel azóta nem beszélek. Nem voltak arra érdemesek. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése